orgull08


I made this widget at MyFlashFetish.com.

dijous, 10 de juliol del 2008

Comece el blog/ Starting the blog.









GAY PRIDE PARADES 2008: VALÈNCIA and MADRID!

Enguany he pogut gaudir de les desfilades de l'Orgull LGTB a València i a Madrid. Aquestes en són les fotos.

Algunes observacions:

A la marxa de València se'm va acabar la bateria de la càmera, per això no vaig poder fer totes les fotos que m'haguera agradat; especialment, una de la capçalera que, aquest any, reivindicava la VISIBILITAT LÈSBICA.

A la de Madrid, vaig comprovar ben bé que duia una bateria de reserva. Hi vaig poder fer moltes fotos, la qualitat de les quals no és com haguera volgut: la gentada (centenars de milers de persones; de fet un milió), la calor, les espentes...

Malgrat tot, aquestes són les imatges que d'ambdues desfilades vaig poder salvar:




This year I have enjoyed the Gay Pride Parades both in Valencia and Madrid. These are the pictures.

Some remarks:

In the Valencia Parade my camera battery got exhausted so I could not take all the pics I would have desired; especially, one of the heading of the march which this year advocates for lesbian visibility.

In the Madrid Parade, I got sure to take a spare battery, so I could take lots of photos although their quality is not the one I like due to hundreds of thousands people; Indeed a million people), heat, shoves...

Anyway these are the pictures from both marches that I have been able to save.

Orgull LGTB 2008. València: Dissabte, 28 de juny. Madrid: Dissabte, 5 de juliol.
Gay Pride 2008. Valencia: Saturday, June, 28th. Madrid: Saturday, July, 5th.